Home > Uncategorized > Διαφήμιση Albanian Press

Διαφήμιση Albanian Press

September 28th, 2007 Leave a comment Go to comments

πριν λίγο έπαιξε στο ΣΚΑΙ διαφήμιση κάποιας αλβανόγλωσσης εφημερίδας “Albanian Press” και όλη η διαφήμιση ήταν στα Αλβανικά. Ομολογώ ότι μου γεννήθηκε μία επιθυμία να ψηφίσω ΛΑΟΣ.

Categories: Uncategorized
  1. September 28th, 2007 at 21:26 | #1

    Είναι αλήθεια ΦΟΒΕΡΟ!!! Τώρα καταλαβαίνω πως θα αισθάνονταν π.χ. οι γερμανοί αν έβλεπαν στη γερμανική τηλεόραση μία ανάλογη διαφήμιση εντύπου για έλληνες μετανάστες στα ελληνικά…ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ!!

  2. September 28th, 2007 at 21:45 | #2

    Kala, tin paleveis? Giati se xalase?

  3. September 28th, 2007 at 23:01 | #3

    Ελπίζω μόνο να είχες την ίδια επιθυμία και αν έβλεπες μια διαφήμιση για αγγλική εφημερίδα στα αγγλικά….

  4. September 29th, 2007 at 07:28 | #4

    απλά σου βγαίνουν όλα τα ρατσιστικά σου ένστικτα για τους παλιοαλβανούς. Δεν είμαστε κλειστά κουτάκια ανεπηρρέαστα από την προπαγάνδα του κατώτερου αλβανού και του ανώτερου έλληνα. Ορθολογιστικά αντιλαμβάνομαι ότι αφού το προϊόν απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό, η διαφήμιση θα έχει και αντίστοιχα χαρακτηριστικά. Απλά κατέγραψα με ειλικρίνεια την πρώτη μου αντίδραση.

    Τα αγγλικά μιας και το ανέφερες με ενοχλούν ακόμα περισσότερο γιατί ουσιαστικά μας έχουν καταστρέψει. Όταν δε ακούω αυτό το “megalicious” αναρωτιέμαι γιατί δεν έχει πάει φυλακή αυτός που το σκέφτηκε, αυτός που το ενέκρινε, αυτός που το πλήρωσε και αυτοί που τους αρέσει…

    … ξέρω, έχω μείνει στην εποχή των σήριαλ του Δαλιανίδη που η Χαρούλα εξηγούσε στο Φοίβο ότι δεν της αρέσει η “ξενομανία”

  5. September 29th, 2007 at 09:33 | #5

    αργησες!

  6. September 29th, 2007 at 14:02 | #6

    τι εννοείς;

  7. Ellinas
    September 29th, 2007 at 19:04 | #7

    Επιδη καποιοι βλακες που το παιζουν αραχτοι…
    ρε μαλακες εχεται διανοηθει τι γινεται?που ζητε οι βλακες οι Αλβανοι πηραν λογο πλεων στην Ελληνικη κοινωνιαμε αυτην την κηνιση!ΜΑΛΑΚΕΣ και καλαδες κολοΕλληνες που δικαιολογητε αυτες τις εξελιοξεις…

  8. Τυπάκι
    September 29th, 2007 at 19:28 | #8

    Αν η διαφήμιση στα αλβανικά σε χαλάει ρε φίλος… κάτι τυπάκια σαν και τον αποπάνω τι σε κάνουνε;;;

  9. September 29th, 2007 at 20:16 | #9

    εγιναν οι εκλογες..δεν προλαβες.

  10. September 29th, 2007 at 21:12 | #10

    @country boy: α… ε σχήμα λόγου ήταν έτσι κι αλλιώς

    @τυπάκι: δεν με χαλάει η διαφήμιση, κατέγραψα την ενστικτώδη αντίδρασή μου ειλικρίνεια, ανεξάρτητα από τις απόψεις μου.

    @ellinas: και πού είσαι ακόμα! εδώ σε υποχρεώνουν να γράφεις το ellinas με λατινικά γράμματα και το μήνυμά σου ανορθόγραφα οι εχθροί της πατρίδος και η νέα τάξη πραγμάτων!

  11. September 29th, 2007 at 21:56 | #11

    Φοβεροί τύποι οι αγράμματοι πατριδοκάπηλοι.

  12. September 29th, 2007 at 21:58 | #12

    Και όσο για το αρχικό ποστ θα συμφωνήσω με το νούλη. Στο LA με 50% σχεδόν μεξικάνους, τα αγγλικά κανάλια έχουν διαφημήσεις ΜΟΝΟ στα αγγλικά. Οι ισπανικές διαφημήσεις είναι στα ισπανικά κανάλια.

  13. September 29th, 2007 at 22:15 | #13

    Αφού απευθύνεται σε αλβανούς, σε ποια γλώσσα θα έπρεπε να είναι η διαφήμιση της αλβανόφωνης εφημερίδας?

  14. Μπότσαρης Αρβανίτης ο Τουρκοφάγος
    September 29th, 2007 at 22:25 | #14

    Είναι σημαντικό να έχεις βαθύ πολιτικό και κοινωνικό κριτήριο και να θες να ψηφίσεις αυτούς που λένε να αποχαρακτηρισθούν όλα τα δάση πλην δρυμών και να επανέλθει η θανατική ποινή, επειδή είδες διαφήμιση στα αλβανικά.
    Δες τώρα και ένα ντοκιμαντέρ για το τρίτο Ράιχ, να έρθεις στα ίσια σου.

    Είσαι ο ορισμός αυτού που λέμε «σκεπτόμενος άνθρωπος»

  15. Smpoken Dokl Mtken Mpim
    September 29th, 2007 at 22:30 | #15

    Να πω την αλήθεια και εγώ όταν είδα τον τίτλο του blog σου: «singen sang gesungen null’s blog» σκέφτηκα τι σκατά γλώσσα είναι αυτή; Ανοίξανε και οι αλβανοί blog;

  16. j95wp
    September 29th, 2007 at 23:56 | #16

    Λοιπόν αφού πρώτα δεσμευτώ σε αυτό το μπλογκ πως όταν βρω τον καριόλη που με μάρκαρε σα σπαμ με αποτέλεσμα το χιλιογαμημένο το akismet να με αποκλείσει από όλο το wordpress.com, θα παρατηρήσω για τους δύο παραπάνω ότι μάλλον δεν καταλάβατε τι ήθελε να πει ο Νούλης.

  17. j95wp
    September 29th, 2007 at 23:57 | #17

    βάλτε ένα “θα του γαμήσω το μουνί που τον πέταξε” ανάμεσα στο wordpress.com και στο “,”.

  18. September 30th, 2007 at 04:47 | #18

    Έχει εξαπλωθεί την είδα και στο ΜEGA !!!!!!!!!

    ….την είδα μάλιστα μαζί με ένα φίλο μου , που ξέρει άπταιστα Αλβανικά….
    ΑΛΛΑ από τι μου είπε…
    εντάξει, μην ανησυχείς δεν μας έβρισαν καθόλου στη διαφήμιση!

  19. September 30th, 2007 at 09:38 | #19

    @thanos: δεν νομίζω ότι έχουμε τόσους πολλούς αλβανούς που παραμένουν αλβανοί και δεν αφομοιώνονται ώστε να έχουν δικό τους κανάλι με δικό του τηλεοπτικό πρόγραμμα κλπ. Το θέμα της αφομοίωσης ή μη αφομοίωσης τελικά είναι το πιο σημαντικό, ειδικά στα βαλκάνια.

    @Allu Fun Marx: δε διαφωνώ

    @Μπότσαρης: πόσοι από αυτούς που συμμετέχουν σε αντιρατσιστικά φεστιβάλ θα έδιναν την κόρη τους να παντρευτεί τσιγγάνο;

    @Smpoken: ο τίτλος του blog είναι στα γερμανικά. Αν θέλεις να δεις αλβανικά blogs μπορείς να πας εδώ: http://sq.wordpress.com/

    @j95: βασικά νομίζω ότι άνοιξα τον ασκό του αιόλου και θα μου την πέσουν αμφότεροι οι αντιρατσιστές και οι ρατσιστές

    @kosmetsas: καλά ξέρει αλβανικά και θα έλεγε την αλήθεια; μήπως είναι πράκτορας του ουτσεκά; μήπως μας βρίζει με υποσυνείδητα μηνύματα;
    οκ έλεος μια εφημερίδα είναι…

  20. September 30th, 2007 at 13:46 | #20

    Εγώ λέω να κάψουμε τις εταιρίες προφυλακτικών γιατί εγώ δεν τα γουστάρω καθόλου και δεν μπορώ να βλέπω τις διαφημήσεις τους. Επίσης σιχαίνομαι τον Χατζηγιάννη και προτίνω να τον σφάξουμε στο γόνατο

  21. September 30th, 2007 at 14:11 | #21

    που το πρόβλημα εδώ ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΛΑΟΣ είναι φυγόστρατος http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=44030672

  22. September 30th, 2007 at 14:30 | #22

    θα συνταχθώ με τον σπαμμαρισμένο j95 και θα πω πως δεν έχετε καταλάβει ακόμα το ύφος της δημοσίευσης του null.

  23. September 30th, 2007 at 15:32 | #23

    Εδώ στις ΗΠΑ πάντως βλέπει κανείς διαφημίσεις στα Ελληνικά στο ANT1 Satellite για επιχειρήσεις Ελληνοαμερικάνων και κανείς δεν ενοχλείται.

    -Simon @ atheoi.ORG

  24. September 30th, 2007 at 16:26 | #24

    @ null wrote…@kosmetsas: καλά ξέρει αλβανικά και θα έλεγε την αλήθεια; μήπως είναι πράκτορας του ουτσεκά; μήπως μας βρίζει με υποσυνείδητα μηνύματα;
    οκ έλεος μια εφημερίδα είναι…

    …………………………………………………
    με πήρες σοβαρά ε? Γαμώτο και ήμουν οσο πιο ειρωνικός μπορούσα!!

  25. October 1st, 2007 at 11:48 | #25

    @kosmetsas: ήταν λεπτή η ειρωνεία και δεν την αντελήφθηκα :)

  26. October 1st, 2007 at 18:42 | #26

    thano,
    Με τη λογική σου, θα έπρεπε να δημιουργηθούν και Αλβανικά κανάλια, για να παίζουν τις αλβανικές διαφημίσεις! :) Μούμπλε μούμπλε …

    null,
    Εντάξει, όσο έβλεπα τον Καρατζαφέρη να τα χώνει το Σ/Κο στη Βουλή, κι εγώ είπα από μέσα μου “πες τα!” … αλλά δεν το έκανα post! ;>
    Ευτυχώς, παρακολουθούσα μαζί με τον άντρα μου και κάθε φορά που συμφωνούσαμε μαζί του, αλληλο-χαστουκιζόμασταν για να συνέρθουμε.

    Για να στανιάρεις, προτείνω να δεις αυτό:
    http://www.youtube.com/watch?v=8xUyXfuiq48&mode=related&search=

    Για όσους κάνουν συγκρίσεις ΗΠΑ-Ελλάδος, παρόλο που κατά βάθος ΣΥΜΦΩΝΩ με όσα λέτε, έχω κάτι προβληματισμούς (φόβους;) να καταθέσω:

    α) οι αυτόχθονες των ΗΠΑ έχουν κατακρεουργηθεί προ πολλού, σχεδόν όλοι οι πολίτες είναι γόνοι μεταναστών.
    β) οι ΗΠΑ δεν συνορεύουν άμεσα με τις χώρες προέλευσης των μεταναστών, με την εξαίρεση του Μεξικό που δε φαίνεται έτοιμο να πάει σε εμπόλεμη σύρραξη για να κατακτήσει το Τέξας.
    γ) στο Κόσοβο πολιτογράφησαν τους Αλβανούς μετανάστες χωρίς διατυπώσεις. Και τις συνέπειες θα τις γράψει η Ιστορία.

  27. October 1st, 2007 at 22:03 | #27

    Η σύγκριση με τα La-ινά κανάλια που έκανα είχε σκοπό να αναδείξει το ακόλουθο:

    Διαφημήσεις άλλης γλώσσας σε κανάλια άλλης γλώσσας δεν είναι καλό πράμα. Είτε αλβανικό κανάλι με αλβανικές διαφημήσεις, είτε η διαφήμηση στα ελληνικά σε ελληνικό κανάλι. Αυτό συμπεριλαμβάνει και τις ηλίθιες αγγλικές διαφημήσεις σε ελληνικά κανάλια. Το τελευταίο βεβαίως δεν θεωρείται τόσο κακό γιατί υπάρχει έντονος αγγλικομαϊμουδισμός στην Ελλάδα.
    Και φυσικά τα ελληνικά κανάλια στην αμερική έχουν ελληνικές διαφημήσεις, γιατί απλούστατα είναι ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ. Δε θα δεις ελληνική διαφήμηση στο Fox πχ.

    Τώρα για το θέμα των αλβανών στην Ελλάδα. Η Ελλάδα έχει γίνει χώρα υποδοχής μεταναστών, σίγουρα. Το πρόβλημα είναι ότι σε αντίθεση με την Αμερική (και κάνα-δυό ευρωπαϊκές χώρες), οι μετανάστες στην Ελλάδα είναι στη ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ τους πλειοψηφία χαμηλού ή πολύ χαμηλού μορφωτικού και κοινωνικού επιπέδου. Ειδικά οι Αλβανοί έχουν περίπου 50-100 χρόνια διαφορά φάσης, λόγω διαφόρων συνθηκών, με αποτέλεσμα σε ένα βαθμό να είναι πιο επιρρεπείς σε ηλίθιες προπαγάνδες ομοεθνών τους. Αυτό δε συμβαίνει με τους μεξικάνους.

  28. October 1st, 2007 at 22:38 | #28

    Thanos αν δινόταν άδεια μετάδοσης σε αλβανόφωνο κανάλι στην Ελλάδα όσοι έχουν σήμερα παράπονα για μια απλή νόμιμη διαφήμιση θα κάνανε πορεία στη πλατεία Συντάγματος άρα δεν ξέρω αν η γλώσσα του καναλιού είναι αυτή που μετράει.

    Απλώς η Αμερική (και η Ευρώπη) έχει μεγαλύτερη *εμπειρία* στην υποδοχή και αφομοιώση μεταναστών απ’ότι η Ελλάδα η οπόια δέχεται αλλοδαπούς περίπου τα τελευταία 15 χρόνια.

    Οι ίδιες συζητήσεις που γίνονται σήμερα στην Ελλάδα γινόντουσαν πριν 100 χρόνια αλλού.

  29. October 1st, 2007 at 23:07 | #29

    Όχι ακριβώς. Πριν 100 χρόνια οι μετανάστες σχεδόν παντού ήταν untermench—αυτή ήταν η κυρίαρχη ιδεολογία της εποχής. Της Αμερικής σίγουρα συμπεριλαμβανομένης.

    Και προφανώς δε λέω να γίνει αλβανικό κανάλι. Άλλωστε αυτό δε βοηθάει καθόλου στην αφομοίωση. Το LA-ινό παράδειγμα δεν είναι απαραιτήτως καλό. Άλλωστε ο βαθμός αφομοίωσης των μεξικάνων είναι πλέον μικρότερος. Σε αυτό σίγουρα παίζει ρόλο το γεγονός ότι είναι πλέον πάρα μα πάρα πολλοί.

    Αυτό που λέω είναι ότι ο αχταρμάς δεν είναι καλό πράμα.

  30. October 2nd, 2007 at 01:39 | #30

    Επέτρεψε μου να διαφωνήσω, τουλάχιστον για τις ΗΠΑ όπου ζω. Το Ellis Island είναι γεμάτο από ονόματα ανθρώπων που έγιναν ισότιμοι πολίτες με το που πατήσανε στεριά. Ανθρώπων που ναι μεν κράτησαν κάποιες παραδόσεις από την πατρίδα τους αλλά είναι συγχρόνως Αμερικάνοι.

    Οι Ελληνοαμερικάνοι δηλαδή πως μαθαίνουν στα παιδιά τους Ελληνικά και στήνουν πανηγύρια με τις ενορίες τους αλλά συγχρόνως διαπρέπουν στις δουλειές τους;

  31. October 2nd, 2007 at 01:59 | #31

    ΠΡΙΝ 100 ΧΡΟΝΙΑ! Όχι τώρα. Πριν 100 χρόνια ΗΤΑΝ untermench, γιατί αυτή ήταν η διαδεδομένη ιδεολογία της εποχής. Δεν τα περνάγανε και τόσο καλά οι ιταλοί/ιρλανδοί/έλληνες/κλπ στη ΝΥ πριν 100 χρονία. Υπήρχαν μεγάλες διακρίσεις. Λιγότερες από άλλες χώρες (πχ αυστραλία, πολύ γαμησέτα εκεί), αλλά υπήρχαν.

    Η αμερική πέρασε πολλά μέχρι να γίνει χώρα σχετικής ανέχειας (tolerance).

    Αλλά τελοσπάντων, έχουμε ξεφύγει ελαφρώς από το θέμα.

  32. October 2nd, 2007 at 07:05 | #32

    ναι, έχετε

  33. October 2nd, 2007 at 22:14 | #33

    Το θέμα είναι ότι ένας λαός ο οποίος έχει επωφεληθεί στα μέγιστα από τη μετανάστευση σε ξένα κράτη όπως η Ελλάδα μου φαίνεται περίεργο να έχει προβλήματα ανοχής απέναντι στο αντίστροφο-δηλαδή ξένοι μετανάστες στην Ελλάδα.

  34. j95wp
    October 4th, 2007 at 12:43 | #34

    γ) στο Κόσοβο πολιτογράφησαν τους Αλβανούς μετανάστες χωρίς διατυπώσεις. Και τις συνέπειες θα τις γράψει η Ιστορία.

    Αυτό δεν ισχύει. Οι Αλβανοί του Κοσόβου είναι γηγενείς, αν μετανάστευσαν μετανάστευσαν τουλάχιστον πριν 4-5 αιώνες.

    Έχω παρατηρήσει ότι οι ακροδεξιοί κυκλοφορούν τη φήμη ότι πρόκειται για λαθρομετανάστες που πολιτογραφήθηκαν τις τελευταίες 10ετίες, παιδιά σας παρακαλώ πολύ μην πιστεύετε βλακείες.

  35. October 5th, 2007 at 09:13 | #35

    τι είναι “αλβανοί”;

  36. October 5th, 2007 at 19:42 | #36

    j95wp,
    Με συγχωρείς, αλλά κάνεις λάθος!
    Ο Τίτο είχε πολιτογραφήσει όσους μπήκαν από την Αλβανία, χωρίς διατυπώσεις και γραφειοκρατία. Τους δέχτηκε, τους έκανε “Γιουγκοσλάβους” και τους έδωσε ίδια δικαιώματα με τους γηγενείς.

    Και σε διαβεβαιώ ότι οι πηγές μου δεν είναι ακροδεξιές. To αντίθετο!

  37. October 7th, 2007 at 22:39 | #37

    Lpn tha ta pw apla,
    Katarxas dn mpainw sto kopo na diavasw ola ta posts.
    As arxisw twra,
    uparxei mia merida atomwn pou erxodai sthn xwra mas ergazodai prospathoun kai proodevoun.Tetoious anthrwpous tous epiktrwtw kai thavmazw gt para tis duskolies ths zwhs ta katafernoun.OMWS aftoi einai ena mikro pososto.Gt osoi apo esas me tis lanthanouses h akoma kai eleiphs gnwseis pou katexete tha gnwrizate oti anoiksane oi fulakes ths fulhs voreias uphrou(exete dei pote alvano?oloi voreiouphrwtes lene oti einai) kai hrthe edw olh h “poiothta” apo thn xwra afth.EPISHS ti perimeneis apo anthrwpou pou dn exoun thn ikanothta(osous dn thn exoun) na afomiwsoun ton ellhniko politismo kai katafevgoun sth dhmiourgia ghetto klp.Ta paidakia fevgoun apo to spiti me arxes tou tupou vara to plousio ellhna summathhth sou klp.
    MENW sto kedro, opote osoi apo esas exete thn efxaristhsh na menete voreia mhn mpeite ston kopo na apadhsete.
    EINAI gegonos oti to na s skaei efhmerida diafhmish se ksenh glwssa einai prwtotupia ALLA PARALLHLA megalh anektikothta ths ellhnikhs koinwnias kai oxi tpt allo gt ooi perissoteroi alvanoi to vlepoun ws katakthsh siga siga ths plousias elladas kai twn tsigounarwn ellhnwn ergodotwn opws pistevoun, apo ekei kai pera vgalte ta suberasmata sas.
    KAI nai borei na psifhsa kke
    alla se 4 xronia to psinw laos
    To mail m einai agelosme@hotmail.com
    gia osous theloun na asxolhthoun

  38. Μαρκος
    October 11th, 2007 at 03:50 | #38

    Πιστεύω πως από σεβασμό προς το κοινό της τηλεόρασης που είναι συντριπτικά ελληνικό, η διαφίμηση θα έπρεπε να είναι στα ελληνικά.
    Οι Αλβανοί ξέρουν ελληνικά. Εμείς δεν μιλάμε τη γλώσσα τους.
    Είναι ειλικρινά προκλητικό.
    Κρίμα ρε Ελλάδα. πως κατάντησες…

  39. ellas
    October 12th, 2007 at 22:33 | #39

    αντε και σε λιγο καιρο να ανοιξει κανενα αλβανοκαναλο….!!!
    ΑΙΣΧΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ !!! ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ,ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΣΗΡΙΑΛ ΣΕ ΑΠΤΑΙΣΤΑ ΑΛΒΑΝΙΚΑ ???

    ΤΟΣΟ Μ@Λ@Κ@Σ ΛΑΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ !!!

  40. October 16th, 2007 at 23:17 | #40

    ase file,o kollhtos mou exei periptero kai molis efere to praktoreio thn efhmerida tous mas varesan 15 egefalika…ligo argotera hr8e enas na thn agorasei,tou eipame oti den thn exoume kai pare3hgh8hke kiolas!Eleos!

  41. mani ledi
    March 16th, 2009 at 12:58 | #41

    ok μια εφιμεριδα ειναι η οποια προσπαθει να δωσει λιγη κουλτουρα στους πολητες της.Ποσο κακο μπορει να κανει εκτος το οτι απασχολει αυτους τους ανθροπους με ερεθισματα επιπεδου και τους κραταει ενημερομενους σε σχεση με την χωρα τους . Στην Αμερικη μετα απο 100-200 χρωνια τα ελλινοπουλα μιλανε ελληνικα πηγαινουν σε ελληνικα σχολεια και εδω μετα απο 15-20 χρωνια τα παιδια των αλβανων εχουν χασει τα αυγα και τα καλαθια .Στην χωρα τους τα αλλα παιδια τους κοροιδευουν για την περιεργη προφορα( η στην χειροτερη περιπτωση να μην μιλανε καθολου αλβανικα ) και εδω να ειναι αλβανοπουλα κατωτερης μοιρας κι’ας μη ξεχναμε οτι τα περισοττερα εχουν γενηθει σ’αυτη την χωρα .Το ΑΣΤΕΙΟ ειναι οτι ολοι τους εχουν γαι την Ελλαδα το λιγοτερο σεβασμο.

  42. Ethnikistis
    April 29th, 2009 at 08:59 | #42

    Και δεν σταμάτησαν εκεί.Δουλέυω σε ενα ψιλικατζιδικο και πρεπει να σας ενημερώσω ΕΒΓΑΛΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ. Οσοι δεν αισθάνεστε εντάξει και όσοι έχετε face book υπάρχει ένα group το οποίο ονομάζεται ΑΠΕΛΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ .

  43. April 30th, 2009 at 03:06 | #43

    γενικότερα απέλαση σε όσους καταφέρνουν να κάνουν επιχειρήσεις και δεν είναι τίμιοι μεροκαματιάρηδες 11880

  1. No trackbacks yet.